lørdag den 4. august 2012

I have a dream..

Jeg har simpelthen fået mig en ny drøm sammen med en af mine bedste veninder Sarah Melgaard - vi vil være som min søster!!!! Efter ferien er planen, at vi begge stopper til cheerleading, da vi kan se at der ikke er noget fremtid indenfor det. Vi kunne rigtig godt begge tænke os at leve af dansen, præcis som min søster gør i København. Hun er nu fast danser for PULS, har kontakter i USA og er med i en masse musikvideoer. Det vil vi også!! Så efter ferien starter vi på et elite showdance hold, bliver overdrevet gode til det og så tager vi den derfra.

Her er lidt af hvad min storesøster er nået frem til med dansen.



Sensation White Party - Lina Rafn


Never say never premiere


Burlesque premiere - Shirley


Koncert - Kato


ABC Beach Party 2010 - Rasmus Thude


Langelandsfestival 2012 - PULS


Koncert - Stanley Most


Musikvideo til Never let you go - Snoop Dog


Mit forbillede<3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar